14 augusti

ojoj, länge sen nu senast jag skrivit. men jag glömmer helt enkelt bara bort det,
och ibland orkar jag bara inte!
men som sagt jag skriver när jag kan och känner för det.
inte hänt något speciellt den sista veckan, har nog varit med jorra för det mesta!
och vi har såklart bara chillat, men skönt att bara ta det lugnt ibland!
och snart börja skolan?
helt sjukt, detta sommarlov har bara gått snabbt och igenting har man gjort?
aja, man få väl ta igen allt nästa sommarlov men det är ju 10000år kvar.....
ikväll ska jag jorra miriam och tim ner till nåbban i stensele, vi ska nog bara se film och ta det jävligt chill!
aja, ska ta och fara och hämta mirremuppen sen stensele.

3månader  imorgon,
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0