20 augusti

ibland blir jag bara så otroligt less på vissa saker,
jag önska bara ibland att man skulle slippa storuman ett tag!
bara åka bort... har iaf varit på sjukan idag,
ett blodprov och en puls tog dom på mig och sa att allt var okej,
och jag fick gå hem.
men smärtan i magen, illa mående och yr.
men tydligen är allt okej, men jag litar väl på doms jävla ord då,
men jag önska en dag att dom förstå vad dom gör..
för den finns liv som har slocknat pågrund av att dom gjort fel.. det är helt sjukt..
dom kunde iaf känt på magen, fråga något. men jag fick bara orden det är inget fel,
och att jag skulle vänta några veckor och se om det blev bättre.
och höra av mig om det inte blev bra igen..
så less, att dom aldrig lär sig.. en dag kanske det händer något,
bara för dom gör ett litet misstag, eller ett stort..


jaja, ska iaf åka till lycksele men jorra imorgon och stannar hela helgen,
sen så stannar han där..............
jävla lycksele, jag kommer sakna dig som satan!
men helgen hoppas jag blir bra! och att jag mår bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0