21 augusti hej lycksele!

ojoj vad jag var trött när klockan ringde åtta i morse,
jag ville bara dö! men jag tog mig upp efter ett tag.
och nu börja jag tänka att man nästan måste kliva upp tidigare på tisdag och en lång tid framöver...
jag gillar det verkligen inte!
aja, om typ en timme åker vi till lycksele,
och jag tänker ett sova i bilen och jag lyckas somna förstås.
men sitter här och lyssna på musik nu så jag kanske bli lite mindre trött.
ingen aning om vad vi ska göra när vi kommer fram?
 förmodligen dega framför tvn, jag tror på det!
men ska göra det sista innan vi åker, så...
jag skriver på söndag när jag kommer hem! om jag orkar vill jag säga..
puss

ja just, grattis till kusin oskar ogga, som fyller 19 år idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0