5 augusti

ett bra tag sen jag skrev nu, men jag har varit borta  några dagar nu.
som sagt for jag till umeå med carola och karlsson i torsdags, och kom hem i söndags kväll.
vi har faktiskt haft roligt, stan tre dagar så nu har tre tusen försvunnit men jag gillar det!
massa kläder till mig! fast i slutet längtade jag verkligen hem till min johannes!
men nu är jag hemma iaf, och igår följde jag honom och hans familj till lycksele på badparket.
vill bara skratta åt en sak, men det tar vi inte här;k haha!
idag sov vi till halv tre, hela dagen borta? oja, sen körde jag hem och åt och så.
nu snart ska jag ut igen, men jessica och felicia. vi ska se match på isladan.
johannes ska döma, så ska se matchen med tjejerna!
ska göra det sista innan jag ska ut, så ses!


och grattis till debb och mattias som fick en pojke,
vet inte om det var igår eller idag.
men äntligen kom den, och som jag sagt från början.
det är en pojke, som det nu var! hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0