fanny gillar inte rektorn idag!

ojoj, jag kunde verkligen inte somna igår. tror klockan var efter fyra innan jag somna sjukt!
sen upp sju igen, några timmars sömn iaf!
skolan första dag, vad ska man säga?
jag kände typ taggen på börja nian för bara ett jävla år kvar!!!!!!!
men nu vet jag inte längre, morgongympa varje morgon, seriöst? rektorn är helt galen...
schemat var inte heller precis bäst, men man få ta det som det kommer!
vi slutade vid ett idag, skönt! och imorgon ska vi ha ute dag och det ska tydligen regna? HOPPAS INTE! för då vill jag bara säga att jag tänker vara hemma.
efter skolan for jag och miriam och tanka, så nu är den fulltankad igen,
så slipper jag gå till skolan, som jag aldrig skulle orka nu för tiden!
sen for vi på akkan och feta oss med en mumsig glass, och snackade lite.
faktiskt saknat den tjejen i sommar, vi har knappt träffat varandra och alla våra planer...
inget av dom blev av, förutom tallis typ.
 men nu börja skolan igen betyder att vi ska ha hur kul som hellst, som i åttan? hihi
ikväll ska jag nog ut med miriam om vi tänker  hittar på något! jag vill som mest bara sova nu..
OCH jag saknar som johannes nu, det har bara gått tre dagar... men han kommer hem på fredag!

grattis på felicia och kusin ida som fyller år idag!



beställde detta igår, hoppas det kommer innan veckans slut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack :]



Gillar inte heller morgongympan

2009-08-25 @ 16:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0