ont i fötterna typ

kom nyss hem från skolan. första långa skoldagen,
men jag tycker faktiskt det vara rätt skönt iaf!
inte så långa lektioner, eller två timmars hk men vi gjorde mumsiga saker så! hihi
i helgen har jag som sagt varit med johannes hela helgen, vad har vi gjort?
typ bara legat hemma, sett film och så. alltså en slappar helg!
vi fick vårat första arbete idag, i so typ suck. men iaf, vi ska typ jobba med ett land.
och jag fick ryssland men fattar ändå inte riktigt vad vi ska göra? få ta reda på det lite mer!
och sen ska vi tydligen redovisa det, (själv) jag våga inte stå inför hela klassen och snacka...
men det går säker bra, får jag hoppas!
ikväll ska jag faktiskt bara vara hemma, känns skönast så! orkar verkligen INTE akkan!!!!!!
och mina nya skor, jag hatar nya skor i början ajaj i fötterna. jag få gå in dom på någe vis.
ska försöka med en design ikväll också, känns som bloggen är en aning tråkig nu.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0