puss på skolan imorgon?

alltså mina drömmar inatt helt sjuka,
en dröm va så jävla hemsk så när jag vaknade hade jag typ grinat i sömn.
jag blev typ jagad av en rånare som ville skjuta mig och jag var så satans rädd när jag vaknade så jag vågade knappt blunda men tillslut somna jag om och drömde massa annat..
aja, har bara varit hemma idag och snart ska jag fara till mamma och kvällen ska jag nog bara vara hemma..
typ tagga skolan imorgon? faktiskt lite,
 men efter en vecka är man väl döless, men man få leva med det bara!
i helgen var jag i lycksele, och världens sämsta väder alltså!
regn både fredag och lördag kväll. men fredag kväll spela vi gh som fan,
men tillslut ville jag bara ungefär slå sönder skiten, gick inte speciellt bra. haha
sen lördag kväll var det en dag på stan, så vi var ute på stan i spöregn kallt säger jag bara!
men vi for hem ganska tidigt så..
och sen igår kom jag hem vid sex, och drog ut och typ satt vid akkan vilket nöje?
sen va vi hos grubbe och såg tv tills jag for hem..

börja fundera på färga håret brunt igen, jag börja bli lite less på att vara blondin.
men kommer förmodligen ångra mig sen?
brunett eller blondin?

Kommentarer
Postat av: l&l

du kommer säkert vilja färga det blont när du färgat det brunt, så vi tycker att du ska vara blondin:)

2009-08-24 @ 14:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0