miriam är en björn

kom nyss hem från min underbara skoldag, eller inte.
utedag hela dagen och kallt så man ville bara frysa ihjäl!
men det verkade bara vara jag som tyckte det var kallt?
fick iaf låna miriams jacka tillslut. vilket blev mycket varmare!
vi slutade alltså tidigt idag, skönt.
nu sitter jag bara här hemma och fryser om fötterna och lyssna på lite musik.
ska nog faktiskt sova ett tag, skulle vara lite skönt.
ikväll ska jag ut med miriam, vi ska väl fara och titta på matchen ett tag, men lär bli kallt!
sen kommer det formodligen bli akkan, som vanligt.. livet i storuman?
imorgon börja den riktiga skolan, alltså börja vi med vårat schema.
men vi slutar tio över ett imorgon, så lär bli kanske skönt iaf,
plus tror det inte är så jobbiga lektioner nu i början.
man kan ju alltid hoppas på det bästa!
 

jag kan också hoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0