tomten är gammal och grå, men kommer till julen ändå

ojoj, ett väldigt bra tag sen jag skrev här nu..
men jag har inte haft tillgång till någon dator!

men helgen som var hade vi bilisten cup.
och som vi spelade brudar, storuman tog hem allt.
kändes grymt skönt, men mitt humör var inte alls på topp.
sen på lördagen åkte vi till strömsund på läger.
jag var så grymt sliten, less och bara trött,
ville bara hem hela tiden, jag ångrade verkligen att jag åkte!
men tillslut tog jag mig igenom dom två dagarna.
på måndag åkte jag till johannes i lycksele,
och nu är jag hemma och imorgon är det julafton?
jag har verkligen ingen jul känsla... vi ska fira jul hos mormor och morfar.
hoppas verkligen på en bra julafton!


fick också någon kommentar om att det går rykten om att jag och johannes gjort slut?
men jag kan säga att vi har inte gjort slut, vi är fortfarande tillsammans
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0