23 juli

jag som trodde att denna veckan skulle jag varit i lycksele med jorra och gänget!
men planerna blir inte alltid som man vill, vilket är ganska dåligt!
men jag ska iaf ta bussen ner till lycksele imorgon, och åka hem på kvällen.
hoppas verkligen inte på dåligt väder, massa regn och skit. men tydligen så verkar det bli så!
men det kan nog bli roligt iaf tror jag, och man kan alltid hoppas på det bästa!
jag kan faktiskt säga att denna veckan varit en av dom tråkigaste,
jag har verkligen inte gjort någonting, eller typ städat rummet och sovit.
alltså en hel vecka borta av sommarlovet..
men i helgen kommer jorra hem, äntligen!
så då blir det förmodligen till att vara med den pojken:]
och kvällen säger vi bara hej till datorn och sängen, ska sova tidigt ikväll känns det som!
bussen går tidigt imorgon 8:20. mums på att kliva upp, eller inte...
musik och datorn nu, hejdåblogg



/ fannywaldemarsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0