24 juli

verkligen inte på skriv humor, men ska försöka göra ett litet inlägg!
som sagt har jag varit i lycksele idag, kom hem för ett tag sen. känns det som iaf!
och vädret var som jag trodde, regn och skit.. iskallt! så ingen stor sväng ut på stan,
köpte bara några sockpar och sen köpte vi pizza som hann bli blöt och kall innan vi var hemma med den.
den var inte speciellt god heller, sen resten av dagen har vi bara chillat, tv och sovit ett tag!
och nu är jag hemma, faktiskt rätt skönt! sitter här med en fanta och chips, bara mums!
imorgon är det lördag, och jorra kommer hem!
men jag kanske ska följa alla homies till barsele,
ingenting bestämt. få helt enkelt se hur det blir imorgon!
och idag fick jag veta att min lön från sommarjobbet kommit, eller får den på måndag jippi.
så då ska jag dirr fara och köpa mobilen. och sen får jag massa pengar av pappa snart,
så då säger vi hej umeå!!


btw, ny msn; [email protected] ADDA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0