25 juli

sov ganska länge idag, vill bara säga skönt var det!
sen klev jag upp och for ner på ica och köpte hårfärg,
moster färgade mitt hår! ganska så bra blev det! inget orange iaf, så ska verkligen inte klaga!
och i veckan ska hårförlängningen komma! jag längtar!
hopppas den passar bra med min färg jag har nu! men jag tror det ska funka!
ikväll ska vi åka ner till barsele, blev så tillslut iaf, tror det kan blir riktigt roligt!
massa folk var där nu, typ 15 pers i en liten stuga eller var det va. men vi få trängas helt enkelt!
jag tycker det ska bli bra väder igen så man kan sola och bada kanske, bara regnregn och regn nu varje dag!
verkligen inte roligt, bara sitta inne och tråka dagarna ut,
men ska inte klaga på det heller, det är ju sommarlov!



är nästan 100% säker på att det blir till att köpa denna på måndag!
och jag tror det blir en vit också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0