26 juli

går kvällen, ja vad ska man säga? ganska roligt hade vi ju,
men vissa stunder gillar jag som mindre.
inte alls roligt när det blir så, men man få helt enkelt ta det som det kommer.
vi for faktiskt hem ganska tidigt, vid tolv någon gång.
och då somnade jag och jorra nästan dirr vi kom hem. skönt!
sen vaknade jag typ halv elva, och var verkligen inte trött längre!
så jag väntade bara på att han skulle vakna.
tog ett bra tag, men tillslut var han vaken! sen har vi bara chillat mega mycket idag,
och sov gjorde vi ett tag också!
ikväll ska jag jorra bror och felicia se film, alltså en chillar kväll också!
hoppas fortfarande på bra väder nu alltså, i veckan? ja, tack!!!!!!!!




jag tror jag är kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0