27 juli

helt galet allt for bort när jag var klar.. bara suck!
kom iaf hem nyss, varit ute med trica ett tag! och som vanligt var det helt dött alltså!
så vi drog till henne och skulle baka, men ingenting vart det av det, vi snackade en massa.
och glömde bort det? är iaf hemma nu, och känner nästan för att sova!
idag, har verkligen inte gjort någonting.. eller jo köpte telefonen som jag skrev!
är inte alls hel nöjd med den, men hoppas den känns bättre snart!
och jorra är borta i happaranda eller vars det nu va;] och jag tycker han kan komma hem!!!
+ att hans himla telefon stänger av sig snart! och ingen laddare, verkligen lyckat?
men han kommer nog hem imorgon! hoppas jag.
jag börja faktiskt tänka på vad man gjort i sommar? nästan ingenting.  och känns som sommaren snart är slut!
och snart börja skolan... och fortfarande bajsväder, ge oss sol och värme!!!!!!
inte bara regnregn varje dag. gud måste nog vara ledsen eller något? vem vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0