en skön skoldag

världens skönaste skoldag idag, vi slutade ett..
sen for jag upp på sjukan och tog sprutan,
jag var så nevös så jag va ungefär en sekund från att svimma.
men det gick bra, och det kändes inte speciellt mycket!
sen var det tandläkaren och där gick det också bra.
och jag är faktiskt glad tjej idag,
min jacka och hårförlängningen har kommit idag. äntligen!
jag hoppas jag kan träna ikväll, jag har sjukt ont i min arm.
men det hinner säkert gå över innan träningen.
annars ska jag ta och titta på träningen!
och sen måste jag göra det sista på hemprovet ikväll..
och johannes har kommit hem, så ska vara med han också!
helg imorgon, så skönt!



Kommentarer
Postat av: :)

hur lång är din hårförlängning?

2009-11-25 @ 19:27:42
Postat av: Anonym

vart köpte du din jacka:)

2009-11-28 @ 17:14:15
Postat av: Köpare

Tjabba, ska du sälja din andra förlängning? :)

2010-01-02 @ 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0