fanny pluggar till tusen?

nu sitter jag och bara försöker få klart idrottuppgiften,
jag tycker faktiskt det går ganska bra och snart är den klar också!
sen ska jag ta tag i plugget till noprovet jag ska göra imorgon.
det är nog inte svårt alls, bara att plugga på lite fixa jag det!
och idag lämna jag in mitt hemprovet, måste bara säga att det kändes skönt.
finns ett antal saker  som måste göras så fort som möjligt också,
vi fick veta idag att dom sätter betyg och ungefär två veckor,
och jag fick verkligen PANIK. kommer jag ens hinna allt?
jag hoppas, jag tänker inte ha massa rester igen...
aja, skolan idag va så skönt, typ två lektioner.
och sen idag så vi ju bio, självklart världens sämsta film!
men jag somnade där inne, och det var verkligen hur skönt som hellst.


så min kväll blir alltså till att plugga, jag tror jag tycker om det,
för nu finns bara en sak i mitt huvud, jag längtar och hoppas!!





Kommentarer
Postat av: moster

Bra! Du är duktig!

2009-11-25 @ 21:29:59
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: No Remorse Film & Musik

Premiär för No Remorse blogg!



Var med i bloggtävlingen och vinn cds!



No Remorse Film och Musikförening för ungdomar.

2009-11-25 @ 21:45:14
URL: http://noremorse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0