fannypanny säger hej

ibland önskar jag verkligen att jag var den smarta fanny,
och kanske plugghästen i skolan..
jag vill ha bra betyg, kunna komma in på något jag verkligen vill!
jag funderar verkligen om jag kommer klarar det?

nyss kommit hem från kvällens träning, grymt jobbig träning.
allt gick bara åt helvete, jag vet inte hur många gånger jag slängde klubban i väggen..
men efter träningen fick jag mig ett gott skratt! jag skratta så jag fick ont i magen,
han är så himla rolig, men samtidigt sveriges sämsta humor? (som jag alltså)
musik och dator nu, snart ska jag ta och hoppa i säng..
börjat hosta som fan nu också, sjuk igen?



världens finaste!

 


Kommentarer
Postat av: Otilia

Funderar du på handsmycke? jag säljer nu efter dina önskemål! Du kan kolla på ett handsmycke på mitt senaste inlägg. Pris diskuteras efter att man kommit fram till hur det ska se ut. :) Släng en kommentar på min blogg eller maila mig om du har frågor. Kram

2009-11-24 @ 23:06:06
URL: http://otiliagustafsson.blogg.se/
Postat av: moster

Klart att du fixar betygen om du ger dig tusan på det!!!

Hör av dig om du behöver hjälp!

Kram <3

2009-11-25 @ 08:36:44
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0