fannypanny

jag måste bara säga att ikväll har jag färga mitt hår mer blont,
och jag blev verkligen inte nöjd, färgen tog slut efter halva håret..
så nu se jag ut som en giraff i håret, jag säger bara det är riktigt illa!
men eftersom jag har världens bästa syster ska hon köpa brun färg imorgon,
så nu säger vi bara hej brunettfanny igen, ska verkligen bli så skönt!!!!
sen ikväll har jag äntligen beställt  jackan, och det blev en mörkblå!
hoppas verkligen den passar bra och att den är varm.
som sagt hoppade jag över träningen ikväll också,
känner att jag fortfarande är lite små sjuk, så kändes bäst så!

ihelgen ska jag faktiskt bara vara hemma, ska bli lite skönt!
jag skulle åka till mormor och morfar, men jag ångrade mig lite..
johannes ska åka till umeå med nåbban, och det suger..
men han kommer hem till mig på söndag, jag längtar!!!!!
och det är faktiskt en speciell dag på söndag också, hihi

jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig
jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig
jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig
jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig
bara dig min johannes. ♥



Kommentarer
Postat av: <3

Saknar dig också!

2009-11-12 @ 23:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0