jag har tråkigt!

Din kropp:
hur lång är du: typ 1.56
hur mycket väger du: fanny väger ..
vilken sko storlek har du: 36
är du nöjd med din kropp: ganska
skulle du kunna plastikoperera dig: ja
välj en sak du tycker är fulast på dig: blekheten?
vilken ögonfärg har du: blå
vilken hårfärg har du: blondin
har du lång överkropp: tror jag inte
har du långa armar: nej
har du långa naglar: ibland

Dina känslor, tankar och humör:
hur är ditt humör nu:
arg, ledsen
vad tänker du på just nu:  att jag bara vill fara till lycksele med johannes nu!!!!!!!!!!
saknar du någon just nu: ja, min älskling
gillar du någon: oja
är du kär:  att jag är
är någon kär i dig: ja;]
älskar du någon: men ja
hatar du någon: faktiskt
hur är du om du är hungrig: sur?
hur är du om du är trött: trött
om du sovit i tre timmar: är jag trött & seg

Dina önskningar:
du skulle egentligen velat heta:
jag är nöjd med fanny
du skulle egentligen velat bo: storuman
din högsta önskan är: flytta, resa utomlands
du skulle vilja ha: massa pengar

Ditt rum:
vilken färg är det i ditt rum: svart & vitt
har du en tv i ditt rum: ja
har du en dator i ditt rum: ja, men den är sönder!
har du en säng i ditt rum: oja
vilken färg är ditt påslakan: alla färger
har du kläder på ditt golv: oja, för mycket
har du tidningar på ditt golv: nej
har du något annat på ditt golv: typ halva mitt liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0