ledsen,besviken... men jag gillar att det är fredag!

kom nästan nyss hem från skolan, bara jobbig dag..
så finns inte så mycket att skriva om dagen heller.
efter skolan for jag och skulle lämna in min telefon,
för den har verkligen blivit helt knäpp.
men det fanns ingen låne telefon inne just nu,
så jag lämnade inte in den, få vänta någon vecka?
nu saknar jag bara johannes, han sitter på bussen hem nu..
KOM HIT, bio ikväll men honom. puss


du förstå inte, jag behöver dig vid min sida.
du var verkligen den bästa i mitt liv.
men nu känns det bara som du är borta, vars är du?
kom till mig och säg att allting är bra igen,
och allting är som förut när det var vi två.
ibland kan jag bara sätta mig ner och gråta,
för jag saknar.... så mycket, för mycket!
det skulle inte bli såhära, frågan är varför?
nu förstå jag verkligen hur mycket du betyder,
du är den jag behöver, förstår du det.
det finns så mycket jag vill säga.
men du är föralltid min bästavän♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0