min lördag

nyss kommit hem från en kväll på akkan, inte så mycket till liv men..
jag tycker det är bättre än att ligga hemma och slöa som vanligt.
igår färgade jag håret brunt, och det är verkligen så skönt!
men jag är nog lite ovan att se mig själv i spegeln,
nu ska jag bara ta och beställa ny hårförlänging i veckan!
aja, idag har jag tittat på hockey match med fia, och storuman förlorade..
och imorgon/eller idag kommer johannes hem, äntligen!!!!
jag saknar honom verkligen nu, så mycket...
jag vill bara ha han här hos mig, men ännu en natt utan han..
men nu ska jag ta och tvätta bort sminket och hoppa isäng,
jag har ont i huvudet och är så trött.. godnatt puss



blääää för blondin, puss på brunett..

Kommentarer
Postat av: melinda

Ja, jag tycker också det, :)<3

2009-11-15 @ 00:23:13
URL: http://mmelindakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0