nu ska fanny sova, godnatt

länge sen jag skrev nu, men varit så mycket så jag har bara inte hunnit!
som sagt praktik i lycksele hela förra veckan, vet inte riktigt vad jag ska säga?
jag trivdes verkligen inte där, bara så tråkigt och man satt ungefär bara på en stol en vecka,
mycket till liv vill jag säga, men så kan det vara ibland!
och johannes var sjuk hela veckan, dumme han!
så vart mest att ligga hemma på kvällarna och se film medans vi sov,
han smittade faktiskt mig också, så jag va inte så frisk heller!
men faktiskt kan jag tycka att det var rätt skönt, slapp en dag från praktiken. hihi
ihelgen har jag inte gjort speciellt mycket heller, som alla andra helger alltså?
sovit, sovit sett tv, alltså rabih? varför.... han var kungen, och han är!!!
sen har jag varit med johannes lite, men han va fortfarande sjuk,
jag hoppas han mår bättre nu iaf, han är ju i lycksele igen så jag vet som inte.
idag var det första dagen i skolan efter två veckor, kändes bara jobbigt!
men jag tror det kommer gå bra, det är ju jullov om några veckor igen så, jag längtar!!
och ikväll har jag inte gjort mycket alls, jag ville verkligen bara träna!
eftersom jag inte varit på is sen två veckor tillbaka? hela förra veckan va jag ju i lycksele,
ångrade nästan att jag inte åkte hem en träning, men imorgon är det träning igen.
sen har jag tittat på jackor hela kvällen,  och äntligen har jag hittat den jag ska ha!!!
men nu är det bara vilken färg jag vill ha? det ska alltid vara något som inte är perfekt,
men jag tror på mörkblå eller svart faktiskt, den ljusblåa tror jag att jag inte vill ha.
ska bestämma mig imorgon när jag ska beställa den, om det blir så ♥
aja, ska ta och hoppa i säng snart.. ska bli så skönt!
imorgon säger jag hejsan sjukan, hoppas bara att det går bra!

jag saknar min johannes, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0