söndagar är så tråkiga!

kom nyss hem från isladan, har sett hockeymatch storuman- norsjö,
faktiskt en riktigt spännande match, men den slutade 2-3 till norsjö...
det är verkligen iskallt ute nu, jag fryser... men vi kan säga vintern har kommit!
jag sitter här och funderar om jag ska ta mig ner på byn snart?
känns egentligen bara kallt och jobbigt, och jag måste plugga..
ska nog inte vara med johannes heller, så få passa på att plugga till tusen nu.
imorgon åker jag och mamma till lycksele, jag gillar det bara för slippa skolan,
men annars inte............. jag vill inte, jag vill inte. det är bara så meningslös!
aja, finns inte så mycket att göra. för dom lyssna inte på vad jag vill och inte!

jag tänker inte hoppas längre,
det är försent nu att lösa allt...



Kommentarer
Postat av: moster

Kram på dig sötnos <3

2009-11-29 @ 15:43:42
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: <3

det är aldrig försent..

2009-11-29 @ 17:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0