t o r s d a g

kom nyss hem från ladan, vi har haft match ikväll mot u12/u14,
vi vann med 1-0 gick inte alls specilellt bra, men bara en träningsmatch så.
och nu måste jag bara säga att det är grymt skönt att ha gjort massa i skolan,
inte alls mycket kvar nu. så nu få vi bara hoppas på att det ska bli jullov snart!
finns inte så mycket att göra mer ikväll, känner inte för att plugga..
eftersom jag gjort det varje kväll sen i måndags.
så jag tänker bara ta det lugnt och göra ingenting, bara datorn.

imorgon är det fredag, känns verkligen skönt!
och johannes kommer hem, vi ska se bio på kvällen också.
ingen aning om vad som händer annars i helgen,
bara ta det lugn tror jag, skulle vara skönt!


känner jag tjejen?





Kommentarer
Postat av: Anonym

pusspådigmed<3

2009-11-26 @ 23:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0