tisdag

datorn är verkligen mitt liv nu ungefär!
jag saknar verkligen johannes så mycket just nu,
jag börja tycka att det bara känns jobbit utan han varje vecka.
men vi få ta det som det är bara....

sitter och lyssna på musik och inte gör mycket alls,
jag väntar nog mest på träningen men det är några timmar kvar.
tycker det är ganska drygt att ha sen träning faktiskt!
men det är bättre än ingen träning alls.
idag kom skolkatalogen, jippi tänkte jag!
men som man ser ut vill man ungefär bara dö?
eller måla en stort svart kryss över mig..
aja, skoldagen gick faktisk rätt så bra,
fast det var en lång skoldag, med många lektioner.
och imorgon ska jag och muppan sitta i elevfiket,
så skönt säger jag bara, torsdag har vi kort dag.
sen på fredag ska vi till lycksele och titta på skolan.



kom hem!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0