jag bara hatar att ha tråkigt!

BRUKAR DU:

Peta dig i näsan: vilken fråga, jag säger bara så äckligt!
Titta på dig själv i spegeln: varje dag
Gnälla: kan man säga!
Skrika: oja, när jag bli riktigt arg på johannes
Sova: ja, och jag tror på för mycket också!
Ha ångest: ibland, så ja
Skada dig själv med flit: kan ha hänt?
Ta mediciner du inte borde: nej?
Vilja dö: jag gillar livet
Drömma mardrömmar: ibland
Drömma sexdrömmar: har faktiskt gjort, ojoj
Ta droger: men nej
Försöka vara annorlunda: nej?
Klä dig i svart: ja, men inget jävla emo är jag!
Gå till kyrkan: ungefär på skolavslutningarna
Gå i skolan: ja
Röka: onej, vill inte vara som "coola gänget" i skolan.
Ha sex: att jag har
Ljuga: ibland
Hata folk: oja
Lita på folk: ja, finns några få

VEM:

Saknar du: johannes
Vill du döda: ojoj
Rörde dig sist: jag minns inte?
Vill du slå: finns för många
Kysste dig sist: johannes
Vill du kittla: johannes
Kramade du sist: johannes
Vill du prata med: johannes
Skrek du sist på: johannes
Vill du vara som: en tjej,
Sårade dig sist: ...
Vill du bli galet full med: miriam
Gjorde dig riktigt glad senast: men johannes
Fick du sms från senast: johannes
Ringde dig senast: mamma
Är snyggast på jorden: zac efron/johannes

HAR DU:

För många vänner:
jag nöjer mig med dom jag har
Förföljesemani:  nej
Tvångstankar: nej
Någon skada: nej
Färgat håret: att jag har
Brutit några ben: men ja
Några piercings: Öronen
Egen dator: ja, men sönder som
Bra självförtroende: inte det bästa
Kysst någon: jag tror det
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Bjudit ut någon: kan man inte säga
Varit kär: jag är
Dumpat någon: mm
Stulit någonting: ja, polisen dödade mig halvt bara
Lämnat landet: ja
Tuttat eld på nåt: hihi men ja
Gjort något olagligt: men ja, för mycket

HUR:

Går du: som jag går?
Svarar du i telefon: hej det är fanny, men bara ibland
Fördriver du tiden: datorn, datorn och kanske sova lite
Mycket pengar har du: ungefär så mycket så jag tappat räkningen
Tjänar du pengar: nej
Ofta diskar du: aldrig, eller kanske två gånger om året?
Ofta städar du: typ två gånger i månaden
Många stör du dig på: många, ojoj
Ofta träffar du din familj: varje dag

TROR DU:

Att du kommer bli något: jag är redan bäst
På Gud: nej, eller kanske
På rymdvarelser: dom finns
Att folk tycker om dig: jag kan alltid hoppas
På ett liv efter detta: oja, jag kommer  bli en giraff
Att fiskar kan tänka: att dom kan, jag vet det faktiskt
Att du kommer leva länge: mycket




mysiga säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0