en giraff och en björn?

sitter bara här framför datorn nu och gör inte mycket alls!
känns ungefär som jag inte har några fötter kvar bara,
jag börja tro att mina skridskor är lite liten, eller så är jag vara ovan?
hoppas verklgen det blir bättre, eftersom jag inte orkar köpa nya i år.
aja, träningen gick ganska bra ikväll faktiskt ska verkligen inte klaga!
och världens skönaste skoldag också, slutade ett så det gillar jag,
sen efter skolan blev det bara mys hemma hos björnen med film.
men nu ska jag faktiskt snart gå och hoppa ner i sängen,
behöver verkligen plugga på engelskan till imorgon!
och imorgon ska vi som sagt till mormor och morfar,
känns skönt, och johannes få sin vilja igenom hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0