hej

jag tror jag aldrig haft så tråkigt som nu, vad finns det att göra?
jag är ungefär kär i min dator, med tanken på att jag alltid sitter här.
ojoj, plus inga gratis sms så jag blir snart tokig!!!!!
och jag vill ha min johannes här nu, känns lite ensamt bara.
men har iaf lyckas fått tag i trica, och vi ska nog hittat på något ikväll,
men vad? det är iskallt ute så jag vägrar vara ute!
och inne kan man ungefär sova, eller se film (som vanligt)
aja, idag i skolan började jag och miriam helt plötsligt titta på massa linjer,
poäng och så, jag är verkligen sugen på att flytta nu!
men jag insåg att det är ganska länge kvar, och det suger!
och ibland önskar jag att jag var den smarta tjejen med mvg i alla ämnen.
men jag kan ju drömma om det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0