jag säger bara hejsan plugg ikväll! ♥

känns som min blogg börja bli en aning tråkig nu! (kanske den alltid varit)
men jag tänker iaf fortsätta skriva i den, och dom som inte gilla den behöver inte läsa.
aja, gick hem från skolan idag kändes ganska skönt att komma hem och vila lite,
men faktiskt har jag pluggat lite också som hela kvällen lär gå åt till också!
prov imorgon i no, känns verkligen osäkert jag förstå ungefär 1% av allt,
plus att so,n måste vara klar ikväll också, känner verkligen inte för att göra den!
men som sagt om man lämnar efter sig allt så är man tvungen att göra
allt i sista sekund, vilket jag är väldigt duktig på!
alltså ingen hockeyträning ikväll heller.
jag vill bara ha helg nu, och ha min johannes här!




jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0