någon rubrik bara?

ojoj, ett tag sen jag skrev nu. men jag har som sagt inte suttit vid datorn på ett tag bara!
kom nyss hem från akkan, vi slutade ett idag, så jag och miriam gick till akkan,
bara suttit där och titta på varandra typ, mycket roligt vill jag säga.
ikväll är det träning. faktiskt lite små drygt att vänta en hel vecka emellan,
men nu nästa vecka få vi en till tid på tisdag, tack för den!
sen måste jag jobba lite på matten också. och allt vi nu har.....
lite suck på det, men sen blir det idol men johannes som kommer hem snart.
och just nu sitter jag och lyssna på rabih om och om igen,
jag säger bara ojoj vilken röst, man kan nästan bli kär!
han är helt klart min favorit i år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0