hej sjukling typ?

mår verkligen inte bra just nu,
rösten finns knappt kvar, halsen är halv död och huvudet vill bara sprängas.
börja känna av det i onsdags, och igår börja rösten försvinna.
men som jag är så tränade jag såklart ändå igår, vilket var väldigt dumt av mig!!
så imorse vaknade jag och inte alls mådde bra, men jag gick till skolan iaf.
och nu har jag klarat igenom hela skoldagen, alltså en av mina värsta skoldagar....
men nu är jag äntligen hemma och tänker faktiskt ta och sova ett tag.
tror jag har feber nu också, men hoppas det går över.
ikväll blir det johannes, idol och se twilight som jag fortfarande inte lyckas sett.
men ikväll ska vi se den, eftersom jag orkar nog inte göra så mycket annat nu,
fast ska nog fara till kusin jennifer ett tag, hon fyller år idag!
men det beror ju som på om dom vill ha mig där när jag är sjuk, få se.
men skulle vara skönt med en myskväll, och hoppas jag blir frisk snart!





Kommentarer
Postat av: Maria

Klart vi vill ha dig här sötnos =) Vi skippar hånglet bara, vill inte bli smittad ;)

2009-09-18 @ 14:40:23
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0