hon är tjejen, ELLER INTE!


hårsnoddar runt benen.
usch så det är fult! förstår inte varför man ska ha hårsnoddar runt benen.
hallå, dom ska man väl ha i håret?
människan som skapade de modet måste ju ha hemskt dålig fantasi, det är ju ännu fulare när man har dom i olika färger som ja sett några i min skola ha. nä usch.

alltså seriöst? vi få väl ha gummisnoddar på huvudet armarna benen vars vi vill?
men tydligen inte, det ska alltid vara  någon som ska klaga och klaga.
vad har ni för liv? kan ni inte bry er om erat eget liv ist för att bry er om alla andras?
ni kanske inte är så perfekt själva, alla har väl olika kläder, smink osv..
precis som gummisnoddar på benen som ni verkar klaga över, det är sjukt..
fast hon som skrivit detta där uppe klaga ju på alla, och snacka bara en massa skit.
men jag bryr mig inte om du tycker det är fult, jag har precis som jag vill!!!!!!!!!!!!








Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla less jag blir på sånt där.. man får klä sig som man vill och se ut precis som man själv vill göra :) så varför i helvete bryr sig folk? :S

2009-09-14 @ 21:39:24
Postat av: Anonym

så jävla less jag blir på sånt där.. man får klä sig som man vill och se ut precis som man själv vill göra :) så varför i helvete bryr sig folk? :S

2009-09-14 @ 21:39:47
Postat av: Anonym

Haha

You bitches suck ! ;x Jag såg en kille igår som hade HÅRBAND runt sina ben. Jag, personligen , skulle aldrig sätta hårband runt vristerna . Det var fult & ni får säkert massa skalbaggar i erat hår !

2009-09-16 @ 16:58:15
Postat av: puss

Jag tycker inte att de äh fult, go on girl :) :*

2009-09-16 @ 17:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0