jag älskar dig johannes

det finns en underbar pojke på denna jord,
den finaste, underbaraste, bästaste.
jag kan inte beskriva mina känslor för dig med bara några ord,
du är alldeles för mycket för mig för att säga med ord.
du är min andra halva, du är mitt allt!
jag skulle kunna göra allt för dig hjärtat,
jag har aldrig älskat någon som jag älskar dig.
och idag har vi varit tsm fyra underbara månader!
jag älskar dig bara mer och mer för varje dag.
du är guld för mig, ingenting kan hindra mig ifrån att älska dig.
alltid du och jag tsm, du är min ängel,
jag älskar dig johannes fransson!
15/5-09


Kommentarer
Postat av: malin

ni är bara för söt! <3

2009-09-15 @ 22:56:51
URL: http://malinanana.blogg.se/
Postat av: pontus

jorra e ful förstår inte hur du kan vara ilag ve han???? förestem har han ju jätte mycke finnar runt käften å du törs pussa han?????????

2009-09-16 @ 17:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0