jag är trött, men måste plugga!

hej bloggen, ännu en tråkig skoldag..
men vi slapp no och svenskan idag, vi fick se teater ist, men bara vi tjejer.
va faktiskt ganska bra, men ganska hemskt att ha det som henne..
och sen idag fick vi en bok om massa linjer/program inför gymnasiet,
man kanske ska börja tänka på vad man vill gå?
och jag måste kämpa som fan för att höja mina betyg, men om jag vill kan jag!
frisör är fortfarande på plats ett, men finns några få andra som verkar roliga också!
men ett tag kvar innan vi ska välja, så finns tid att tänka..
ikväll ska jag börja med hk uppgiften, men tror det går ganska snabbt.
och sen blir det nog att plugga på so,n lite också, lär behövas!
men få se hur mycket jag orkar, verkligen inte på humör idag känns det som.
lite små suck kan man säga, men det går över!


på torsdag börjar hockeyn!!!!!!!!!!!!!!!!
jag bara längtar till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0