puss på lördag!

världens chillar dag, jag och johannes klev upp vid elva fikade och sen gick vi i säng igen..
och vaknade vid två, och då drog vi ut och hämtade filmen (män som hatar kvinnor).
som vi alltså ska se ikväll, när han kommer tillbaka från sin stuga..
så jag få väl hitta mig en annan film medans,
för ingen aning om vad som händer till han kommer hem?
följde just pappa och handla, och köpte såklart lite lördagsgodis mums!!!!!
men jobbigt att måste läsa på allt, eftersom jag inte kan äta mjölk nu....
det blir iaf tacos till middag, mums på det också!
och igår, filmen var väl bättre än vad jag hade trott, men inte alls bäst.
ska hjälpa pappa med maten nu!



dagens låt, keri hilson - knock you down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0