puss på söndag!

alltså hej söndag, vi har som sovit hela dagen. dåligt skönt vill jag bara säga!!!!
och nu har gubben åkt tillbaka till lycksele, jag saknar honom typ redan.
men bara vänta till nästa helg, ifall han kommer hem eller få jag åka till lycksele.
har nyss sett en film, wallander pyramiden ganska bra faktiskt! fast jag sett den tusen gånger.
ska typ ta och tvätta löshåret, fika och sen hoppa i säng.
jag taggar verkiligen sjukan två timmar imorgon, eller inte!!
men ska man klaga? jag slipper typ skolan hela morgonen.
plus, i veckan ska jag färga håret och klippa mig.
eller, iaf färga det. få se om det blir klippning också!


johannes, du är allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0