puss typ

nyss ätit, och jag är en aning mätt alltså!
jag känner att skoldagarna börja bli lite små dryga faktiskt,
hellst alla so lektioner dom gillar jag inte!
och sen va jag på sjukan idag, igen. nu ska vi tydligen kolla upp om jag inte tål mjölk.
så från fredag får jag inte äta något med mjölk i eller dricka mjölk.
känns lite jobbigt, och sen på måndag halv nio ska jag upp dit och ta massa prover,
och tydligen skulle det ta 2-3 timmar. omg, vem orkar sitta där uppe så länge......
aja, man få typ leva med det. för när det är gjort är det iaf över!
jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll? faktiskt inte taggad på sitta hemma,
men är det värt att fara ut, typ akkan.... jag fattar inte alla som orkar det längre! hihi
men  det är ju storumans nöjes plats så?
eller så sitter jag hemma som vanligt! grymt tråkigt, fast ganska skönt.
plus, jag blir gaaaaaad på min dator den tänker tydligen aldrig funka igen!!!



hej jag heter fanny och jag älskar johannes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0