dalskfalsjfgowjsfosl så känns det nu?

egentligen vill jag göra samma inlägg som igår, det är precis så det känns i mitt huvud nu
men kändes lite tråkigt, så jag får väl försöka bubbla ur mig massa meningar och ord
jag gick hem från skolan idag, vid tio. jag orkade ungefär en timme av min skoldag idag.
vill inte säga att det hann bli en skoldag heller, så jag har legat hemma i sängen hela dagen
jag kunde vilja säga att det har varit skönt, men när jag tänker efter så tänker jag inte säga så

allting som finns i mig, i mitt huvud nu.. jag orkar nästan inte tänka längre, det är jobbigt
det som är mest nu är mitt himla omval. jag har totalt panik i hela mig. vad ska jag välja?
från minut,timmar ändrar jag mig. och jag har aldrg riktigt kommit fram till något bra beslut
omvårdnad, handels. frisör..... imorgon ska jag välja, vilket säger mig nu hur min kväll blir,
jag kommer få tänka tänka tänka till tusan ikväll. och bara chansa på någon linje tillslut
jag hatar mina betyg i detta läge, jag kunde fått slappnat av om jag hade haft 300+ idag
önska mig lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0