det är söndag, bra eller dåligt?

jag kan nästan inte få ur mig några ord att skriva ner här. funderar på ta bort min blogg
har tänkt på det ett tag nu, men ibland känns det ganska skönt att få skriva av sig lite här
det är nästan som en liten dagbok, fast som alla kan läsa. jag får fundera vidare

håller på städa mitt rum just nu, det är verkligen kaos. halva garderoben ligger på golvet
kanske som vanligt, det ser så fint ut. men nu har jag tagit upp alla kläder och börjat städa
jag är en duktig tjej idag, men det är söndag. och det finns verkligen ingenting att göra
hela mitt huvud snurrar runt, jag mår illa och bara känner mig trött. det är tummen ner
finns inte så mycket mer att skriva, kanske söndags filmen med johannes ikväll


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha kvar den!

2010-04-18 @ 17:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0