johannes är en stor apa i ett träd

jag tycker min blogg är så otroligt tråkigt så jag knappt själv vill skriva i den. känns bra
bara massa ord som bubblar ur mig och blir ett inlägg. men någon skrev "ha kvar den"
så okej, för din skull hjärtat. anonym människa, men en positiv kommentar så bara bra
jag får nog fortsätta skriva här ibland, om mitt roliga och tråkiga liv.

fortfarande vill min fot inte riktigt hinna med i mitt liv, funderar på sjukan i veckan
om den inte blir bättre alltså. jag känner mig lite rädd. mamma trodde jag skulle tappa den
panik!!!! fast jag tror hon skämtar med mig lite. jag ska aldrig mer gå 2mil i mitt liv
det mest otroliga idag är, jag har mina egna planer inför kvällen. och gissa vad
dom är tråkiga. baka något gott, se film. beställa klänningen som jag äntligen hittat

Kommentarer
Postat av: Linda

Var tog nya designen vägen? Den var fin.

2010-04-19 @ 22:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0