imorgon är det fredag

det är tosdag idag, och imorgon fredag!!!!! hoppas allting blir som våra planer säger
känner riktigt att jag är lite taggad nu, och jag vet att alla brudar också är det? 
har precis duschat, ätit och allting. ska snart fara ner på pappas jobb och hämta mopeden
nu när rut äntligen lever igen.. kan börja vara lat igen, jag älskar att ha den på morgon

solat efter skolan idag, var ett tag sedan nu. kändes ganska skönt att ligga där
och jag har min plan inför skolavslutningen. inte vara vit som klänningen
vi får se resultatet om några veckor. dåligt bajs väder ute, så en hemma kväll?

 

Kommentarer
Postat av: moster

Jag tänker då vara värsta bajsbrun på skolavslutningen ;)

2010-04-29 @ 18:45:17
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: fanny

jag tror jag åker med i resväskan

2010-04-29 @ 19:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0