pung

det är verkligen så att jag ropar efter sommarlov nu, som att jag ropar efter hjälp
det är ungefär två månader kvar, om det inte är lite mindre tid? jag hoppas
jag stannade kvar i skolan ikväll. och just kom jag hem. fyra timmar övertid
börjat skriva om min uppsats om haiti, har hunnit några sidor. men långt ifrån klart
flera tusen tals saker kvar att göra, och just nu i detta läge känns det bara jobbigt
allting. men jag har nog nya krafter imorgon? nu när det är så nära ger jag inte upp!!!

nog snackat om skolan.. just nu är jag totalt slut i hjärnan och i hela min kropp
ska hoppa in i en varm dusch, sedan är det andra avenyn klockan nio
vilket säger. krypa ner i sängen och sova tidigt ikväll. i love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0