ska jag gråta, eller skratta?

jag blir så sur. nu är det tredje gången jag måste skriva om. jag känner mig så glad.
medans jag har ont i fötterna, och om inte hela min kropp. jag är trött och sliten
men om man är totalt knäpp i huvudet får man lida av sina smärtor. känns bra
engentligen vill jag bara skratta åt mig själv, det är verkligen inte synd om mig
tv och soffan får bli min hobby ikväll, känns som jag knappt kan röra mig just nu

aja, nog snackat om det. jag tror ingen förstår vad jag snackar om heller. haha
mina planer inför ikväll känns ganska tråkiga. jag vill göra något kul. men vad?
kanske äga ut johannes i tre kamp som igår, ojoj vad glad han var på mig..
fast är man bäst så är man, (bara för att reta johannes just nu) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0