söndag, roliga söndag

nu sitter jag här framför igen, men idag för att det finns saker som måste göras vid datorn.
jag håller på leta ihjäl mig efter en avslutnings klänning. jag hittar aldrig riktigt någon jag gillar
alla som ser lite bra ut, kostar nästan 2k och jag tänker inte lägga ut så mycket. tror jag
sedan håller jag på hitta massa kläder till mig, är nästan ett måste just nu. är trött på mina

ska nog ge upp snart, jag orkar inte sitta vid datorn längre. det är verkligen inte en hobby
det är söndag idag, och alla är ungefär död på denna jord? det verkar nästan lite som det.
finns inga planer inför kvällen, jag är bara så otroligt moppekåt nu. men den är inte hemma
den är inlåst på min fars jobb, och jag kanske får ut den år 2090.. hoppas på något år före
så inte min död hinner inträffa. funderar på wallander och mys ikväll. helt själv också
johannes vägrar svara,av någon andledning. det är så kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0