storebror kan få min rubrik idag, hurra hurra

första dagen i skolan efter nästan två veckors lov. det är måndag, alltså en skön skoldag
tummen upp för det, inte behöva börja skolan och nästan plågas ihjäl. men lite segt var det
ännu igen sitter jag här framför och letar en klänning som en galning, jag ger upp nu
det finns verkligen ingen.. bara massa bajsfula som jag inte vill ha mig mig, känns så bra
bara fortsätta leta, till dagen kommer. kanske jag står där utan klänning. och nästan naken
skulle varit lite snuskigt, så jag ska nog stå över det. och bara hitta en? en bra plan tycker jag

jag känner nästan att jag bara vill ha sommar nu, eller kanske ett roligt liv?
något av dom. vilket jag aldrig skulle tacka nej till. men jorden kommer nog gå under,
innan jag hinner uppleva mina drömmar. (nu är jag så positiv nu igen) kanske lite
min kväll blir.. som vanligt. jag behöver inte ens skriva ner det i denna text.
men ska passa på att säga grattis till storebror som klarat körkortet idag!!!!
hurra hurra, eller vad jag ska säga. tummen upp till dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0