trött. jag vill inte till skolan idag

godmorgon alla snyggingar, klockan är vid sju tror jag.och jag sitter vaken här framför
kom precis hem från johannes, sovde där. han åkte med 06.35bussen så jag åkte hem
jag känner att jag inte kan lägga mig och sova nu, då kliver jag aldrig upp sedan
så jag få plåga upp mina ögon och försöka vara vaken. fast jag är totalt mega trött

igår märkte jag något ganska konstigt. shiet jag har haft ont i mina fötter typ två veckor
och igår. jag kan inte röra mina tår på vänster fot, och när jag lyfter den gör det ont!!!!!!!!!!!
trodde det skulle försvinna under natten, men icke.. jag kommer ungefär tappa min fot,
hjälp typ? jag är glad att jag kan gå på den iallafall. annars skulle jag gråta ihjäl mig
egentligen fattar jag inte vad jag snacka om nu.. jag tror inte riktigt att jag har vaknat
men ska gå och fika en mega frukost nu, så jag vaknar till mitt liv. sedan skolan


SOMMMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0