måndag

det är asa fint väder ute, solen lyser och jag tror det är ganska varmt. men jag sitter inne?
tvättar massa maskiner med tvätt, och bara sitter här framför och gör ingenting alls..
det brukar oftas vara så på lov, enligt mitt liv. ska ta och hoppa in i duschen nu snart
sedan ska jag försöka ta mig ut i solen en stund, eftersom vi haft dåligt väder i helgen
sista dagen fick vi lite sol uppe i fjället. men jag ser fortfarande ut som en vit människa

skrev igår att jag skulle berätta om min påsk, ja vad finns det att säga?
vi har mest kört skoter, sovit spelat kort. sett film, ätit mat.. det är min påsk
jag trodde på en riktigt bra helg uppe i fjälls, med jag ger allt bara ett minus nu
men ett plus till nattis och nicole. dom gjorde nog helgen mest bra av alla. (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0