världens bästa fyller år

det är påsklov, så jag sitter inte vid min dator så mycket just nu, helt otroligt va?
har inte skrivit sedan i måndags, men jag kan också säga nu. det har inte hänt något kul
jag har varit med världens bästa varje dag, och vi har bara mysat till tusan och njutit av lovet.
idag har jag försökt plugga lite, gick inte så bra framåt.. men jag har trots allt lov nu
det är också johannes födelsedag idag, gratts älskling hoppas du har haft en bra dag
han är i umeå med sin kusin, planera sa att vi skulle ha trekamp ikväll. mysigt tycker jag
men.. ibland kan planerna ändras, han stannar i umeå inatt.. så jag får roa mig på eget sätt

annars är allt totalt jätte kul just nu, jag orkar inte klaga mer.. bara se upp och le?
jag tror att det kanske hjälper. tillslut. nu saknar jag bara min johannes ♥


Kommentarer
Postat av: Nicole

hoppas han får en bra födelsedag! :)

2010-04-10 @ 16:47:21
URL: http://nnicoless.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0