första dagen i skolan idag, handels woho kanske?

sitter nu hemma i lägenheten, eller jag säger faktiskt hemma nu.. det känns lite som det redan nu. tittar lite på barnprogram medans jag lyssnar på gamla godingar till låtar.

första dagen i skolan idag, kändes ganska bra. känns som det kommer bli riktig bra fast jag går runt ibland och har ångest för det jag valde bort. men det kommer en ny chans i livet, och jag lovar att jag kommer satsa stenhårt och ta den också fast ett två tre år efter jag fick den första? måste iallafall säga att det känns bra att vara här, bara hålla tummarna på att det sitter i sig. ikväll ska jag vara med brudarna igen, gud vad skönt att jag har er här. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumman!

Jag tycker också att det är skönt att du har dina vänner runt om kring dig!! Kram

2010-08-23 @ 15:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0