jag är lycklig

sitter här och trycker i mig en hawai från ica och dricker massor med dricka till, gud så gott!  jag var så otroligt hungrig så jag nästan ville lägga mig där ute på marken och gråta.. men jag tog mig hem tillslut. skolan idag gick toppen, bara 3 lektioner vilket var väldigt skönt men dock dåligt att en lektion var nästan 3 timmar. men efter skolan drog vi alla brudar ned till stora staden, prova massor med kläder och fula oss genom hela stan i varje fall inne på lindex, jag och jullan stod och dansa och nästan sjöng.. pinsamt? nej det är asssome

annars trivs jag inte specillet bra i mitt nya hem.. buhu kan jag inte få min riktiga fina vackra stora lägenhet nu!!!!!! men BRUDARNA IKVÄLL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0